Polski kibic……

Nieważne czy jesteśmy fanatykami futbolu czy też piłka jest nam trochę obca….

Ważne aby wspierać tych, którzy teraz czekają na nasza energię.

Chociać piłka nożna nie stoi na pierwszym miejscu na liście mojego hobby to jednak uwielbiam dopingować i posiadam chyba cechy prawdziwego kibica.

Ubóstwiam Szczęsnego….ale dziś prawdziwymi bohaterami stali się dla mnie Lewandowski i mało mi znany ( choć sądzę że nie tylko mnie) Tytoń. To moja wspaniała trójca.

A kogo Wy typujecie na swoich „Ulubieńców”?

Pierwsza połowa fantastyczna, pokazaliśmy , że POTRAFIMY I JESTEŚMY FANTASTYCZNI.

Potem chyba zabrakło sił i świeżości. Ale co tam! Był to świetny mecz.

Oglądałam go we wspaniałym towarzystwie PRAWDZIWYCH KIBICÓW , Maćka Kurzajewskiego, Marcina Dańca i Zbigniewa Hołdysa.

Miałam nawet przyjemność wykopania tzw. pierwszej piłki ze studia TVP, które mieści się na dachu Fabryki Wedla, z którego widok na Stadion Narodowy jest imponujący.

Zachęcam do wspierania naszych piłkarzy! We wtorek kolejny bój.

Zresztą sami zobaczcie!

 

 

Gracie w czerwone?

Czerwone, chropowate, słodkie, z zieloną grzywką, kojarzące się z ciepłem, latem, wypoczynkiem, wolnym czasem, wspaniałym wieczorem……..hmmm, po prostu rozkoszne!

Kocham je i uwielbiam w każdej postaci.

To po prostu zabawa w CZERWONE :-)

Może macie jakieś nowe pomysły na truskawkowe  szaleństwo? Chętnie podpatrzę!

Truskawka w mojej ulubionej postaci, proszę….

Ps. Jutro popołudniu  zamienię się w kibickę polskiej drużyny. Już dziś ćwiczę rzuty karne na podwórku. Reszty nie zdradzę. Oglądajcie jutro studio euro prowadzone przez Maćka Kurzajewskiego. Na kilkanaście minut przed rozpoczęciem EURO….

Zapraszamy! TVP 1!

Kto nie kocha Piazzolli

Drodzy, obiecane fotki z planu teledysku do utworu „Oblivion”.

Teledysk będzie promować płytę Izy Kopeć i Aconcagua Quintet pt. „Piazzolla. Show Me Your Tango”

Uwielbiam głos Izy Kopeć. Niespotykany, wprowadzający słuchacza w stan….duchowej euforii. Każdy dźwięk pieknie rozpływa się……

Teledysk wyreżyserowała Kasia Adamik i Olga Chajdas. To dla mnie wyróżnienie móc zagrać epizodzik u tak cudnych reżyserek.

Wcieliłam się w rolę antyglobalistki. Dym, ogień i prawdziwe siniaki. Tak by można streścić moją obecność na planie.Niezła przygoda!

A jaka jest wasza ostatnio ulubiona płyta?

Tymczasem trzymam kciuki za płytę Izy!

Fotorelacja…..

 

Do wspaniałych kobiet……

Dzisiaj pozwolę sobie na dużą dawkę prywaty.

Jak by nie było, w końcu jestem posiadaczką tej strony ;-)

Wczoraj był to dla mnie wyjątkowy dzień, a dla niektórych moich koleżanek i przyjaciółki – TEN BARDZO WYJĄTKOWY, KTÓRY NIE ZDARZA SIĘ CODZIENNIE ( tylko co najwyżej raz do roku)

Kobieta GLAMOUR…….jak myślicie, jaka ona jest?

Ma dobre serce, piekną duszę i umysł, jest uśmiechnietą optymistką, kocha swoja pracę i podchodzi do niej z należytym szacunkiem, cieszy się z sukcesów innych, szanuje ludzi, którzy ja otaczają, dba o czas wolny i chwile spędzone z najbliższymi, ma dystans do siebie i otaczajacego świata, no i jest……..PIĘKNĄ KOBIETĄ

Wczoraj te nagrody poszły we własciwe ręce….Ewci  Wojciechowskiej , naczelnej portalu Plejada  oraz dwóch supersióstr Blanki Jordan i Zuzi Wachowiak, duetu projektantek marki Bizuu.

Dziewczyny! Uwielbiam Was i cieszę się, ze wreszcie zostałyście tak wspaniale docenione!

Kochane! Marzenia się spełniają. Korzystajmy z życia, rozwijajmy się, twórzmy wspaniałe rzeczy, doceniajmy każdą chwilę. Bo naprawdę warto.

Każda z Nas, jeśli naprawdę kocha świat i ludzi wokół siebie oraz wierzy w swe marzenia  jest KOBIETĄ GLAMOUR! Pamietajcie! Dobrego dnia! Zielenina

ps. Magdzie Mielcarz również gratuluje. Wyglądała wczoraj zjawiskowo!

A oto nasze zwyciężczynie….(archiwum prywatne)

ps. Jutro relacja z planu zdjęciowego teledysku Izy Kopeć. Zamieszki, dym i trochę siniaków! Jak na prawdziwego chuligana przystało :-)

 

Co mnie uskrzydla?

Ktoś z was odwiedził w tym sezonie Teatr Rome? Jeśli nie to serdecznie zapraszamy razem z Kacprem , Rafałem i Anią. Jeszcze osiem spektakli w czerwcu.

Powiem Wam, że takie  rzeczy uskrzydlają…

Kolejne dwie recenzje w najnowszym numerze „Pani” i „Twojego Stylu”

 

ps. A ja zbieram się na plan teledysku Izy Kopeć. Mam niezłe zadanie do wykonania. Wreszcie będe mogła trochę pochuliganić . Cudna sprawa. Reżyserem teledysku jest Kasia Adamik. A Izy śpiew uwielbiam. Tym razem PIAZZOLLA!

Życzenie Agaty

To przemyślana decyzja, bardzo.

Wiem, że dołaczając do dawców – pokazujemy że można. Że nie jest to straszne, jak nam się wydaje.

Jeździłam, myślałam, czytałam, słuchałam i postanowiłam, że muszę pomóc.

Dla wszystkich, którzy sie boja igły ( tak jak ja….panicznie! ) mówię DA SIĘ!

KOCHANI

Od wielu lat towarzyszę osobom, które czekają na szpik, które potrzebują szpiku, które są już zdrowe.

Odwiedzając dzieciaki w szpitalach widziałam ich nadzieję w oczach i radość z „drugiego życia”.

A że mamy je tylko jedno – POMAGAJMY.

Mam nadzieję, że i ja się do czegoś przydam. Czekam.

Jeśli kochacie życie tak jak ja – dołączcie do DAWCÓW. To ogromna satysfakcja.

 

 

zdjęcie klasowe

Pozdrawiam uczniów z Salezjańskiego Gimnazjum i Liceum!

Wspaniale było spotkać się z Wami i przypomnieć sobie stare dobre czasy.

Muszę przyznać, że młodzież w tych czasach to naprawdę wygadani ludzie, mający w sobie dużo wiary w przyszłość, więcej odwagi niż MY KIEDYŚ.

Miło jest patrzeć na ludzi, którzy słuchają, nie boją się pytać i są ciekawi świata.

Jak gdyby nic się zmieniło a jednak…….więcej możliwości, świat jest bardziej na ” wyciągnięcie ręki” niż parę lat temu. I dobrze!!!!

Młodzi! Do przodu! Trzymam za Was kciuki! I pozdrawiam wspaniałe wychowawczynie!

ps. To miło mieć takich nauczycieli. Muszę się Wam przyznać, że ja też miałam to szczęście. Dlatego często wracam myślami do szkolnych lat :-)

Mam nadzieje, ze nie przynudziłam :-)

ps. a to moja pierwsza , można powiedzieć Klasa teatralna, czyli mój debiut na warszawskiej scenie ze wspaniałymi ludżmi ze Złego Zachowania……ech…..piekny czas!

 

Kulisy…..

Wszystkim kochającym teatr polecam dziś kulisy serialu „M jak Miłość”.

Niegrzeczni o czwartej nad ranem….to tytuł dzisiejszego odcinka. Trochę perypetii nocnych Kacpra Kuszewskiego i moich.

A wiec spotykamy się o 21.40 w TVP 2!!!!!! Do zobaczenia.

nasi „ULUBIENCY”

Nasz Berlin

Chociaz dlugi weekend trwa i mamy w teatrze chwile przerwy, nasz Berlin nie spi. Majowka przyniosla ze soba kolejne dobre wiesci. Dziekujemy!